Post by brommidtiocleval on Mar 8, 2022 7:10:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mad Skills BMX 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mad Skills BMX 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Mad Skills BMX 2 2022 version ▞▞▞
Driven Cycling Academy - Startside | Facebook
Union geardrop type GH-011
Godt spil, men nogle gange er det svært at få den næste cykel, men ellers er det sjovt. Det er også svært at logge ind, hvis du er et barn.
hvad fanden i 3_12 spor har mere kraft end mig, hvordan kan vi så vinde løbet, det er et blodigt spil
Det er meget sjovt, og indtil videre ser det ud til, at niveauer kan opnås uden løn
Mere frustrerende end at nyde bcs af de nødvendige penge, det er som at arbejde på kontoret for nogen, vi kan ikke vinde med bots, selvom cyklen er fuldt opgraderet, vi er nødt til at prøve igen i mindst 20 gange, og du får kun 30 - 50 mønter og annoncerne tilføjer mere frustration
Endnu et dagligt spil og halter dårligt! Sjovt men holdt tilbage bevidst for meget og ønsker en transaktion! Jeg kan bogstaveligt talt se min cykel sænke farten, så modstanderen kan indhente og så passere mig! Også spring er et problem, knappen mister respons, så timing-spring er slået fra og derefter bremser mig! Spil er ikke længere spil, de bliver bare hurtigt rige på svindel!
Jeg er blevet tildelt guldbarrer for opgraderinger, men de kommer ikke ind i beholdningen. Rammen springer jævnligt over. Det ville være bedre, hvis disse ting blev rettet.
Virkelig sjovt og vanedannende spil. Selv med en cykel på lavt niveau kan du vinde modstanderen på højt niveau, hvis du er smart. Det er derfor, jeg kan lide det. Hvert niveau har forskellig struktur. Baggrunden er også afslappende.
Det er godt og en god mulighed for tidsfordriv
Dette spil er så godt. Men ikke march. fordi det har hårde niveauer, men jeg elsker det godt.
Ikke særlig godt spil
Please!!!!! DOWNlOAD.....Bedste spil nogensinde. Holder altid en hommie beskæftiget.
Godt spil meget godt spil
Jeg vil ikke være en af de mennesker, der flipper ud i anmeldelser, men seriøst, først troede jeg, at jeg bare var dårlig, men jeg havde en cykel med 22 speed, 24 pump og 23 jump og en cykel med bogstaveligt talt 8 speed, 8 pump og 8 hoppet gik bogstaveligt talt forbi mig i begyndelsen af spillet, da der ikke var nogen hop eller bakker. Jeg vil ikke sige, at det er et fupnummer, fordi jeg generelt elsker spillet, men seriøst, selvom det er vanvittigt. Jeg elsker stadig spillet, men du skal bare rette det.
Spillet ville være fantastisk, hvis det stopper med at fejle hver runde. Næsten som om det var med vilje. Dårlig optimering, der ødelægger gameplayet. Jeg har en avanceret enhed, der er mere end i stand til at spille hvad som helst her. Mere irriterende end udfordrende.
Nem at lære og svær at mestre. En masse sjove niveauer og ikke for mange tvungne annoncer
Så sjovt! Jeg keder mig normalt meget hurtigt med spil, men denne har mig hooked, det er virkelig underholdende, når du får fornemmelsen for rytmen i springene, og du kan flyve gennem banerne så sjovt!
Mad Skills BMX 2 פעולה xyg
Det er så godt, men hvis der kan være flere detaljer, så bliver det meget bedre
Kun 3 stjerner, præstationer er ikke forbundet med google play-spil.
Jeg havde ikke en god grafik eller noget godt
var sjovt, indtil det bliver så svært, at de tvinger dig til at bruge penge for at komme videre. nej tak men godt forsøg
bliver meget hurtigt et kontant greb. Modstandere udklasser dig fra nogle få niveauer, hvilket kræver en masse penge fra den virkelige verden at slå.
Meget godt spil ville spille det hver anden gang.
Meget sjovt, men jeg føler, at nogle niveauer er for hårde. 3-12 for eksempel, tog mig over 25 forsøg. Men hvert andet niveau jeg slog let let
Elsker
Jeg kan godt lide, hvordan det bliver mere udfordrende, efterhånden som du kommer videre. God let betjening
Mad Skills BMX 2 Aksi oyo
Det er legitimt at betale for at vinde spil, du kan ikke gøre noget, medmindre du køber den mest OP-cykel i spillet
Godt i starten, men da jeg når højere hastigheder falder min motorcyklist tilfældigt af. Jeg er på et jævnt stykke af banen, og så siger motorcyklisten 'okay, jeg falder af nu, hav en god dag'. Ødelagt det, jeg vil revidere vurderingen, når dette er rettet.
Fantastisk respons, fantastisk fysik og smukke niveauer. Jeg elsker dette spil. Det er også en fantastisk udfordring, lige når du synes, du er ved at blive god.
Mad Skills BMX 2 Laga eugx
Det er et rigtig sjovt spil, men det kræver meget arbejde, at udjævne spidser med tiden, men det er det værd efter min mening, jeg er på niveau 23 i øjeblikket, og det tog mig tid at komme til, hvor jeg er, jeg virkelig anbefaler spillet. Og du dont brug for wi-fi for at spille (du skal kun bruge wi-fi til jam) den faktiske historietype i spillet bliver virkelig svær og kompliceret. Generelt er det et sjovt spil såvel som soloen, du også kan spille med venner.
Det værste spil nogensinde. Jeg er i loko's spor. Jeg har maxet min cykelstatistik, men alligevel bliver modstanderen hurtigere til sidst. Og selvom du maksimerer din cykels hastighed, pumpe- og springstatistikker, vil modstanderen give højere hop og vil fange mere fart, det er den eneste grund til, at jeg kun bedømte 1 stjerne for spillet.
Mad Skills BMX 2 Aksi oyo
Grand Theft Auto: Vice City Arkada wzs
Udfordrende og givende spil. Jeg slog campeignen på en dag. Minder mig om CSGO-surfing i den forstand, at finesse betyder noget. Ingen latterlig mængde annoncer i modsætning til andre telefonspil. Grundigt imponeret og glad.
Touchgrind BMX 2 - spil af Illusion Labs - Download Android ...
Det mest dumme, tåbelige og idiotiske spil, jeg nogensinde har spillet i mit liv, hvis du spiller dette spil, vil du bare ende med at ødelægge din telefon., hvorfor det er dumt og hårdt. Jeg får bare had i mit hjerte til dette spil.
69 hot Billiards City; 4,2 play icon 5 hot 1 tegen 1 Voetbal; 4,8 play icon 21 hot Mad Skills BMX 2; 4,4 play icon 1 hot Micro Race; 4,2 play icon